Kot Simona i kociokwik

Tytuł oryginalny:
Simon's cat 3
Autor:
Simon Tofield
Wydawcy:
WAB (2011)
IBUK Libra (2011)
Legimi (2011)
Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:
978-83-7747-313-9, 978-83-7747-545-4
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
komiksy

Wraz z pojawieniem się w domu kociaka, cały porządek świata kota Simona staje na głowie. Dosłownie. Wszystko się dobrze układa. Jest dom, jedzenie, dużo jedzenia, jest ciepło, są kolana, jest ręka, która karmi i którą można czasem ugryźć. Są zabawki (oraz to, czym się w żadnym wypadku bawić nie można). Jest i Simon. Pogłaszcze, nakarmi, posprząta, nakarmi, pokrzyczy, nakarmi, nakarmi, nakarmi. I nagle ta sielanka obraca się w pył. Simon przynosi pudełko, w którym jest kociak. Wraz z nim przychodzi chaos, kociokwik, walka o byt. Dom, jedzenie, dużo jedzenia, ciepło, kolana, ręka, która karmi i którą można czasem ugryźć, zabawki - o wszystko teraz trzeba walczyć. Bo to, że kota jest dwa razy mniej nie znaczy, że sprawia o połowę mniej kłopotu. Simon Tofield jest angielskim rysownikiem, współpracującym m.in. z „The Daily Mirror", i reżyserem związanym z wytwórnią Tandem Films. Jego pasje to malarstwo i przyroda, lubi spędzać czas na wolnym powietrzu. Oczywiście uwielbia koty - teraz ma ich cztery. Przygody kota Simona znane są z cyklu filmów. Animacje te zdobyły w 2008 roku kilka wyróżnień: Nagrodę YouTube „Blockbuster", British Animation Award w kategorii Humor oraz Prix Animation na międzynarodowym festiwalu Tres Courts. Książki Tofielda ukazały się w dwudziestu siedmiu krajach i wszędzie trafiły na listy bestsellerów. '
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo