Biblioteka w środowisku społecznościowego Internetu

Inne tytuły:
biblioteka 2.0
Library in social network
Autor:
Grzegorz Gmiterek
Wydawca:
Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich (2012)
Wydane w seriach:
Nauka, Dydaktyka, Praktyka
Science - Didactics - Practice
ISBN:
978-83-61464-82-2
Autotagi:
druk
Źródło opisu: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie - Katalog centralny filii
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Publikacja najnowsza, skupiająca wszystkie zagadnienia teoretyczne, generalnie w formie podręcznika. O tę książkę walczyłam zawzięcie w konkursie NUKAT-u i udało się :) • Spoglądając do środka znajdziemy treściwie opisy tematów przedstawiających model koncepcji Biblioteki 2.0, jej początków, stosowanych narzędzi oraz wiele przykładów i dość obszerną bibliografię. • Książka Grzegorza Gmiterka koniecznie powinna znaleźć się na półce każdego bibliotekarza.
    +2 pouczająca
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:biblioteka 2.0 Library in social network library 2.0
Autor:Grzegorz Gmiterek
Wydawca:Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich (2012)
Serie wydawnicze:Nauka, Dydaktyka, Praktyka Science - Didactics - Practice
ISBN:978-83-61464-82-2
Autotagi:druk
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo