Tupcio Chrupcio:

kapryśna myszka

Ilustracje:
Marco Campanella
Autorzy:
Anna Casalis
Eliza Piotrowska
Marco Campanella
oraz:
Anna Casalis
Wydawcy:
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2014-2021)
Grupa Wydawnicza Foksal (2014-2016)
Wydawnictwo Wilga SA (2010-2012)
Wydane w seriach:
Wychowanie przez Czytanie
Autotagi:
druk
literatura piękna
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Tupcio Chrupcio jest już dużą myszką, ale często marudzi i ciągle czegoś chce. • Nawet jego kochana mama czasem traci cierpliwość. • Czy Tupcio Chrupcio pójdzie po rozum do głowy? • Posłuchajcie!
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Topo Tip fa i capricci
Ilustracje:Marco Campanella
Autorzy:Anna Casalis Eliza Piotrowska Marco Campanella
Adaptacja:Eliza Piotrowska
Opracowanie:Eliza Piotrowska
oraz:Anna Casalis
Wydawcy:Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2014-2021) Grupa Wydawnicza Foksal (2014-2016) Wydawnictwo Wilga SA (2010-2012)
Serie wydawnicze:Wychowanie przez Czytanie
ISBN:978-83-259-0264-3 978-83-259-0316-9 978-83-280-1133-5 978-83-280-3187-6 978-83-280-4989-5 978-83-61224-55-6
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki liryka literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo