Zając Maurycy

Autor:
Lech Czarnowski ...
Ilustracje:
Malwina Wieczorek-Bradé
Wydawca:
Wydawnictwo MD Monika Duda (2002-2008)
Wydane w seriach:
Przyjaciele z Lasu
Zbieram Książeczki na Półeczkę
PRZYJACIELE Z LASU - Lech Czarnowski
Autotagi:
druk
literatura
Więcej informacji...

"Zając Maurycy jest bardzo niezadowolony ze swojej tchórzliwej natury. Postanawia więc wcielić się w jakieś groźne i odważne leśne zwierzę. Ale czy udawanie kogoś kim się nie jest wyjdzie mu na dobre? A może lepiej skupić się na własnych zaletach i talentach i właśnie je pielęgnować? Przekonajcie się sami jakie wnioski wyciągnął zając doświadczając bycia kimś innym.."."
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Lech Czarnowski Malwina Wieczorek-Bradé Dorota Skwark
Ilustracje:Malwina Wieczorek-Bradé
Wydawca:Wydawnictwo MD Monika Duda (2002-2008)
Serie wydawnicze:Przyjaciele z Lasu Zbieram Książeczki na Półeczkę PRZYJACIELE Z LASU - Lech Czarnowski
ISBN:978-83-60067-62-8 978-83-61094-49-4 978-83-62175-76-5 978-83-62949-55-7 978-83-6060-762-8
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki liryka literatura literatura piękna poezja wiersze zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 21 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo