Wspólne odkrywanie świata:

dla ojców dzieci w wieku szkolnym

Tytuł oryginalny:
Exploring the world together
for dads of scholl-age kids
Autor:
Ken R. Canfield
Tłumacz:
Emilia Buczek
Lektor:
Krzysztof Ziemiec
Wydawcy:
Edycja Świętego Pawła (2010-2015)
Legimi (2011)
MANHU Rafał Janus (2011)
Tato. Net - Edukacja Media Sp. z o. o (2011)
Wydane w seriach:
Przygoda Bycia Ojcem
ISBN:
978-83-7424-911-9, 978-83-7424-928-7
978-83-934923-0-5
Autotagi:
audiobooki
CD

Czy wiesz, jak bogaty jest świat Twojego dziecka? Czy Twoje dziecko zna Twój świat? Dziewczynki i chłopcy w wieku szkolnym chcą poznawać, uczyć się i odkrywać. I robić to razem… z tatą. Dowiedz się, jak godzić rolę ojca z pracą zawodową, kiedy działać, a kiedy zachować spokój, co niszczy, a co buduje trwałą więź z dzieckiem, czego potrzebują z Twojej strony dzieci w wieku szkolnym. Odkryj wspólnie z dzieckiem świat, jakiego razem nie znaliście!

Przygotuj się na jedną z najwspanialszych przygód w swoim życiu. Odkryj wspólnie z dzieckiem świat, jakiego razem nie znaliście!

Dowiedz się:

  • jak godzić rolę ojca z pracą zawodową,
  • kiedy działać, a kiedy zachować spokój,
  • co niszczy, a co buduje trwałą więź z dzieckiem,
  • czego potrzebują z Twojej strony dzieci w wieku szkolnym.

Spis treści:

  • Rozdział I. Dorastanie, zmiany, odkrywanie
  • Rozdział II. Pierwsze osiągnięcia
  • Rozdział III. Zadbaj o relacje ze światem zewnętrznym
  • Rozdział IV. Edukacja szkolna
  • Rozdział V. Ojciec jako nauczyciel
  • Rozdział VI. Trzy ważne kwestie
  • Rozdział VII. Nieustannie zachęcaj
  • Rozdział VIII. Opieka ojcowska nad synami w wieku szkolnym
  • Rozdział IX. Opieka ojcowska nad córkami w wieku szkolnym
  • Rozdział X. Ojcostwo ocenione publicznie
  • Rozdział XI. Godzenie obowiązków rodzinnych z pracą
  • Rozdział XII. Ojciec i mąż
  • Rozdział XIII. Pielęgnowanie spokoju
  • Rozdział XIV. Zbuduj zamek już dziś

Rekomendacje:

Lektura tej książki budzi z ojcowskiego letargu. Dzięki niej znaczniej łatwiej ułożyć sobie życie tak, aby nasz dom był dla nas i dla naszych dzieci bezpieczną przystanią. Polecam. Krzysztof Ziemiec, dziennikarz

O autorze:

Dr Ken Canfield – założyciel National Center for Fathering – wiodącej organizacji w USA, koncentrującej się na przygotowaniu mężczyzn do bycia zaangażowanymi ojcami. Członek Międzynarodowej Rady Programowej Tato.Net, specjalista w problematyce rodziny, autor bestsellerowych książek na temat ojcostwa, uhonorowany w 2010 r. Krzyżem Kawalerskim Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej. Prywatnie ojciec pięciorga dzieci, dziadek..

Inicjator i patron publikacji:

Tato.Net – społeczność wspierająca mężczyzn w pełnieniu roli ojca. Organizuje szkolenia i warsztaty dla ojców, ponadto warsztaty przygodowe, w których uczestniczą ojcowie razem z dziećmi, a także konferencje i seminaria naukowe. Promuje ojcostwo poprzez publikacje i kampanie społeczne. Udostępnia ojcom i wszystkim zainteresowanym tematyką ojcostwa mnóstwo narzędzi poprzez portal internetowy www.tato.net. Realizuje projekty w Polsce oraz zagranicą.

Kupując książki z serii Przygoda Bycia Ojcem, wspierasz Tato.Net – społeczność, która pomaga mężczyznom w rozwoju ich najważniejszej życiowej kariery, jaką jest bycie tatą.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo