Jak wytrzymać w szkole i nie zwariować:

niezbędnik nastolatka

Autor:
Aniela Cholewińska-Szkolik ...
Ilustracje:
Wojciech Stachyra
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2012-2018)
ISBN:
978-83-265-0420-4, 978-83-8073-292-6
Autotagi:
druk
książki
poradniki
reprodukcje
Więcej informacji...
5.0

Nauczyciele doprowadzają Cię do białej gorączki? Koledzy z klasy mówią inym językiem? Szkolne obowiązki zabierają Ci cały wolny czas? Jeśli tak, sięgnij po ten niezbędnik - znajdziesz w nim odpowiedzi na wiele nurtujących Cię pytań. Z tej książki dowiesz się, jak zaprzyjaźnić się z wrogiem, co zrobić, ay zmiana szkoły nie była koszmarem, dlaczego czasami warto mówić "nie" i jak pogodzić naukę oraz hobby, i to nie tylko poza szkołą. Niezbędnik podpowie Ci także, jak namówić nauczyciela na szkolną wycieczkę i zorganizowanie koła miłośników komiksów. Podpowie, co zrobić, kiedy szkoła Cię nudzi i przypomni kilka słów-kluczy, które rozczulą każdego belfra.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka ta jest świetna dla osób które nie lubią szkoły, którym ciężko się odnaleźć w szkole ale też dla osób które lubią szkołę.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:niezbędnik nastolatka
Autorzy:Aniela Cholewińska-Szkolik Wojciech Stachyra
Ilustracje:Wojciech Stachyra
Wydawca:Wydawnictwo Zielona Sowa (2012-2018)
ISBN:978-83-265-0420-4 978-83-8073-292-6
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki reprodukcje
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 20 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo