Nie-zgrane dziecko w świecie gier i zabaw:

zajęcia dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego

Tytuł oryginalny:
Out-of-sync child has fun
activities for kids with sensory processing disorder,
Autor:
Carol Stock Kranowitz
Tłumaczenie:
Joanna Angelika Kamrowska
Karolina Majcher
Patricia Sørensen
Wydawcy:
Harmonia Universalis (2012-2023)
Grupa Wydawnicza Harmonia
Wydane w seriach:
Biblioteka Integracji Sensorycznej
Biblioteka SI
ISBN:
978-83-7744-016-2, 978-83-8309-351-2
Autotagi:
druk
książki
poradniki
publikacje fachowe
Więcej informacji...
5.0

Rodzic wychowujący malucha z zaburzeniem integracji sensorycznej (SPD) nie zawsze jest w nastroju do zabawy, choć ta jest znakomitym narzędziem terapeutycznym, i nie zawsze wie, jak zająć się nie-zgranym dzieckiem. Jakie rodzaje aktywności będą odpowiednie przy konkretnym typie zaburzenia? Jak szybko i niedrogo przygotować pomoce terapeutyczne? Jaki rodzaj stymulacji uspokoi nadpobudliwego brzdąca, a jaki pobudzi apatycznego? Odpowiedzią na potrzeby rodziców, terapeutów i nauczycieli jest właśnie Nie-zgrane dziecko w świecie gier i zabaw - zbiór ćwiczeń przeznaczonych przede wszystkim (choć nie tylko) dla nie-zgranych dzieci.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Ta książka to zbiór pomysłów na wszelkie sensoryczne zabawy. • Zabawy opisane są w przejrzysty sposób, z podaniem potrzebnych składników lub rekwizytów oraz z wyjaśnieniem co dobrego wyniknie dla dziecka z danej aktywności. Warto zaznaczyć, że wskazane zabawy nie wymagają nieosiągalnych rekwizytów i mogą być zrealizowane praktycznie przez każdego. • Sądzę, ze powinna być lekturą obowiązkową dla nauczycieli przedszkola. • Polecamy!
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:activities for kids with sensory processing disorder,
Autor:Carol Stock Kranowitz
Tłumaczenie:Joanna Angelika Kamrowska Karolina Majcher Patricia Sørensen
oraz:Patricia Sørensen
Wydawcy:Harmonia Universalis (2012-2023) Grupa Wydawnicza Harmonia
Serie wydawnicze:Biblioteka Integracji Sensorycznej Biblioteka SI
ISBN:978-83-7744-016-2 978-83-8309-351-2
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe wychowanie
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo