Dar zabawy:

metodyka i propozycje zajęć z dziećmi według założeń pedagogicznych Froebla

Inne tytuły:
program wychowania przedszkolnego
Autor:
Barbara Bilewicz-Kuźnia
Wydawca:
Froebel.pl (2014-2020)
ISBN:
978-83-910051-4-9, 978-83-940123-0-4
978-83-940123-2-8, 978-83-952668-2-9
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Więcej informacji...

Jest to pierwszy w Polsce przewodnik metodyczny opracowany w oparciu o założenia pedagogiczne F. Froebla.Publikacja zawiera innowacyjne rozwiązania metodyczne nawiązujące do programu Dar Zabawy:- inspirujące propozycje dydaktyczne, które odnoszą się do edukacji językowej, przyrodniczej, matematycznej, badawczej, społecznej, artystycznej i zdrowotnej, silnie akcentujące wartość zabawy swobodnej,- gotowe scenariusze twórczych zajęć w oparciu o wierszyki, opowiadania i budowle z darów, zabawy badawcze i twórcze,- nowoczesne i efektywne techniki obserwacyjne, wspomagające rozwój dzieci,- przykłady opracowanych planów miesięcznych i tygodniowych, ułatwiających realizację programu.Książka przeznaczona jest dla nauczycieli, rodziców, opiekunów, studentów pedagogiki i wszystkich zainteresowanych badaczy rozwoju małego dziecka.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:program wychowania przedszkolnego metodyka i propozycje zajęć z dziećmi według założeń pedagogicznych Froebla
Autor:Barbara Bilewicz-Kuźnia
Wydawca:Froebel.pl (2014-2020)
ISBN:978-83-910051-4-9 978-83-940123-0-4 978-83-940123-2-8 978-83-952668-2-9
Autotagi:dramat druk książki literatura literatura piękna literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe scenariusze
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo