Marta i zagadkowy pojazd

Autor:
Wojciech Widłak ...
Ilustracje:
Ewa Poklewska-Koziełło
Wyd. w latach:
2013 - 2022
Wydane w seriach:
Czytam Sobie
Edukacyjny Egmont
Poziom 1
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
Więcej informacji...

Wujek Marty to bardzo znana osobistość. Jest wynalazcą, zakręconym naukowcem! W jego domu Marta odkrywa dziwny oraz fascynujący pojazd. Bardzo ją ciekawi co to takiego. Dziewczynka nie zastanawia się długo, nie potrafi powstrzymać ciekawości i postanawia do niego wsiąść. Nagle przenosi się do zupełnie innego świata. Z pewnością nie jest to pokój wujka… Tak zaczyna się niezwykła przygoda Marty. A tajemniczy pojazd? Przeczytajcie książeczkę, a wszystkiego się dowiecie. Przekonaj się o tym razem ze swoim dzieckiem, w przyjemny sposób wspierając jego naukę czytania. Seria "Czytam sobie. Poziom I" został stworzony z myślą o najmłodszych czytelnikach, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z czytaniem. Proste, wciągające historie, wyraźne i duże literki, wprowadzą Twoje dziecko w świat niesamowitych wydarzeń i zachęcą do samodzielnego czytania. Pierwszy poziom edukacyjnej serii zawiera w tekście 150-200 słów. To krótkie, proste zdania, wykorzystujące 23 podstawowe głoski. Wyróżnione graficznie wyrazy ułatwiają głoskowanie. Na początku każdej książeczki dziecko znajdzie trzy pytania, na które może odpowiedzieć po jej przeczytaniu. W ten sposób ćwiczy ono pamięć, ale przede wszystkim umiejętność opowieści. Książeczka przeznaczona jest dla czytelników w wieku od 5 do 7 lat, a cała seria "Czytam sobie" powstała w oparciu o konsultacje z metodykami nauczania.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Marta i zagadkowy pojazd / Wojciech Widłak
Autorzy:Wojciech Widłak Ewa Poklewska-Koziełło
Ilustracje:Ewa Poklewska-Koziełło
Wydawcy:HarperCollins Polska (2022) Harperkids (2021) HarperKids - HarperCollins Polska (2021) Saga Egmont (2019-2021) Legimi (2017-2021) Wydawnictwo Egmont Polska (2013-2021) IBUK Libra (2019) Saga (2019)
Serie wydawnicze:Czytam Sobie Edukacyjny Egmont Poziom 1
ISBN:9788328120556 978-83-276-7028-1 978-83-281-0362-7 978-83-281-0492-1 97883237704921 978-83-237-0492-1 978-83-281-0449-1
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika ikonografia książki literatura literatura piękna mikrofilmy mikroformy opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 27 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo