Wizualizacja:

od obrazu do działania

Tytuł oryginalny:
Visualisation
Tłumacz:
Anna Suchańska
Autor:
François J. Paul-Cavallier
Wydawcy:
Bellona (2024)
Dom Wydawniczy Rebis (1992-2009)
Rebis (1992-2009)
Dressler Dublin
Wydane w seriach:
Psychologia
Psychologia - Rebis
Seria "Psychologia"
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...

Wizualizacja jest niezwykle potężną techniką rozwoju osobistego. Stosowany zarówno przez wysokiej klasy sportowców przed zawodami, jak i przez terapeutów w celu wspomagania leczenia, dostarcza nie tylko obrazu celu, który należy osiągnąć, ale także środków do jego osiągnięcia. Wyobrażając sobie siebie na kolejnych etapach działania, dojdziemy do osiągnięcia naszych celów, niezależnie od tego, czy będzie to rozwój jakiejś cechy, modyfikacja zachowania czy nauka nowych umiejętności. Został on uzupełniony przykładami i tekstami wprowadzającymi, aby ułatwić zrozumienie osobom niebędącym specjalistami. Liczne ćwiczenia i pełny rozdział poświęcony ćwiczeniu pamięci pozwolą czytelnikowi zastosować tę technikę w życiu codziennym. Pionierska książka o wizualizacji, przybliża zarówno teoretyczne metody, jak i praktyczne ćwiczenia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:des images pour des actes, od obrazu do działania
Tłumacz:Anna Suchańska
Autor:François J. Paul-Cavallier
Wydawcy:Bellona (2024) Dom Wydawniczy Rebis (1992-2009) Rebis (1992-2009) Dressler Dublin
Serie wydawnicze:Psychologia Psychologia - Rebis Seria "Psychologia"
ISBN:83-7120-339-X 83-7301-041-6 83-85696-01-6 978-83-11-17347-7 978-83-7510-261-1 978-83-8510-261-1 978-83-85696-01-6
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki psychologia publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 29 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo