ABC... uczę się!: B jak barakuda

Autor:
Małgorzata Strzałkowska
Ilustracje:
Beata Batorska
Wydawcy:
Hachette Livre Polska (2007-2020)
Kolekcja Hachette (2007-2020)
Autotagi:
druk
książki
poezja
wiersze
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

"ABC...UCZĘ SIĘ" jest nowoczesną kolekcją edukacyjną dla dzieci w wieku od 3 do 8 lat. Kolejne książki wprowadzają dzieci w świat liter, słów i cyfr, prezentują sytuacje z życia codziennego. Książeczki są bardzo kolorowe, zawierają przyjazne ilustracje i wiedzę łatwo przyswajalną dla dzieci. Uczą samodzielnego myślenia, poszerzają wiedzę o otaczającym świecie, rozwijają wyobraźnię i inteligencję dziecka.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Małgorzata Strzałkowska
Ilustracje:Beata Batorska
Wydawcy:Hachette Livre Polska (2007-2020) Kolekcja Hachette (2007-2020)
Serie wydawnicze:ABC... uczę się! czytam i poznaję świat Kolekcja Hachette ABC Litery Batorska, Beata. $e Il Kolekcja Hachette - Hachette Polska
ISBN:978-83-282-2819-1 978-83-282-2821-4 978-83-282-3033-0 978-83-282-3035-4 978-83-7448-901-0 978-83-7849-330-3 978-83-7849-332-7 978-83-7849-782-0 978-83-7849-783-7 978-83-282-2819-1 978-7448-901-0
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki liryka literatura literatura piękna opowiadania poezja wiersze zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 25 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo