Szkoła fotografowania National Geographic

Tytuł oryginalny:
National Geographic Photography Field Guide
Tłumacz:
Maciej Hen ...
Autorzy:
Peter K. Burian
Robert Caputo
Wydawcy:
Wydawnictwo G J RBA (2000-2003)
National Geographic Society
ISBN:
83-88132-49-0, 83-89019-00-0
83-89019-32-9, 83-89019-52-3
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...

Ta książka inspiruje, uczy i wyjaśnia, jak powstają niezwykłe zdjęcia fotografów z National Geographic. Pełna informacji i praktycznych wskazówek, zyskała uznanie zarówno początkujących, jak i doświadczonych fotografów. Jest obecnie najlepiej sprzedającym się poradnikiem fotograficznym w internetowej księgarni Amazon, a także jedną z najlepiej sprzedających się książek w Stanach Zjednoczonych....
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:National Geographic photography field guide - landscapes Szkoła fotografowania National Geographic - krajobrazy
Tłumaczenie:Maciej Hen Robert Caputo
Autorzy:Peter K. Burian Robert Caputo
oraz:Robert Caputo
Wydawcy:Wydawnictwo G J RBA (2000-2003) National Geographic Society
ISBN:83-88132-49-0 83-89019-00-0 83-89019-32-9 83-89019-52-3
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo