Diabeł ubiera się u Prady

Tytuł oryginalny:
Devil Wears Prada
Aktorzy:
Meryl Streep
Anne Hathaway
Emily Blunt
Stanley Tucci ...
Reżyseria:
David Frankel
Scenariusz:
Don Roos
McKenna Aline Brosh ...
Kompozytor:
Theodore Shapiro
Zdjęcia:
Florian Ballhaus
Wydawcy:
Edipresse Polska SA (2007)
Imperial Entertainment Home Video (2006)
Twentieth Century Fox (2000-2006)
Wydane w seriach:
Viva! Najlepsze Kino
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
Więcej informacji...
4.0 (2 głosy)

W tym znakomitym filmie zrealizowanym na podstawie bestsellerowej powieści Lauren Weisberger, doskonałe pod każdym względem kreacje tworzą Meryl Streep - zdobywczyni Oscara i Anne Hathaway.Praca asystentki Mirandy Priestley (Streep), szefowej najbardziej prestiżowego magazynu poświęconego modzie, to szeroko otwarte drzwi do świetlanej przyszłości, to praca, "dla której miliony dziewcząt dałyby się zabić". Czy tak jest w istocie? Młoda, ambitna Andrea Sachs (Hathaway) otrzymuje wymarzoną pracę, która spada jej jak z nieba... choć u szefowej z piekła rodem. Wielki sukces wymaga wielkiego poświęcenia... ale czy wart jest swojej ceny?W pozostałych rolach błyszczą Stanley Tucci i Emily Blunt.Diabeł ubiera się u Prady to świetny, świeży, błyskotliwy i rozrywkowy film nie tylko dla kobiet. (Opis ze strony www.filmydvd.pl)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:The Devil Wears Prada
Aktorzy:Meryl Streep Anne Hathaway Emily Blunt Stanley Tucci Adrian Grenier
Reżyseria:David Frankel
Scenariusz:Don Roos McKenna Aline Brosh Aline McKenna
Kompozytor:Theodore Shapiro
Zdjęcia:Florian Ballhaus
Wydawcy:Edipresse Polska SA (2007) Imperial Entertainment Home Video (2006) Twentieth Century Fox (2000-2006)
Serie wydawnicze:Viva! Najlepsze Kino
Autotagi:DVD filmy i seriale film i wideo kartografia książki literatura mapy nagrania
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo