Matematyka

Inne tytuły:
Matematyka I
Autorzy:
Maciej Bryński
Norbert Współaut Dróbka
Karol Szymański ...
Wyd. w latach:
1976 - 2015
Wydane w seriach:
Akademia WSiP
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
szkoły średnie
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Matematyka I dla technikum na podbudowie ZSZ [kl.] 5 klasa 5 podręcznik dla kl. 8 z powtórzeniem podręcznik dla klasy drugiej liceum i technikum podstawowym i rozszerzonym zasadnicza szkoła zawodowa Matematyka w szkole średniej Matematyka dla gimnazjalistów klasa 3 program nauczania w liceum ogólnokształcącym kształcenie w zakresach Matematyka wyższa z elementami zastosowań w ekonomii zbiór zadań program nauczania dla szkoły średniej (liceum ogólnokształcącego, technikum i liceum zawodowego). DKO-4015-3/96 semestr 1 poradnik nauczyciela podręcznik dla liceum ogólnokształcącego [kl.] 8 podręcznik dla klasy I technikum na podbudowie zasadniczej szkoły zawodowej klasa 2 klasa 1 Matematyka 5 zbiór zadań dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum Matematyka w szkole podstawowej poradnik dla nauczyciela kształcenie w zakresie rozszerzonym podręcznik dla kl. II technikum na podbudowie zasadniczej szkoły zawodowej powtórzenie i zbiór zadań podręcznik dla zasadniczej szkoły zawodowej Matematyka II Matematyka 8 podręcznik dla kl. I technikum na podbudowie zasadniczej szkoły zawodowej ćwiczenia
Autorzy:Maciej Bryński Norbert Współaut Dróbka Karol Szymański Edward Zegadło Henryk Kryński (1906-1987) T. B. IWIŃSKI Janusz Kaja M. SKWARCZYŃSKI Piotr Ludwikowski Jacek Klisowski
Ilustracje:Andrzej Oziębło
oraz:Karol Szymański
Wydawcy:Wydawnictwo Nowik (2010-2015) Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (1979-2014) Wydawnictwa Szkolne i Pedagogi (1978-2004) Wydawnictwa Naukowo-Techniczne (1993-2000) Wydaw. Szk. i Pedag (1976) Państ. Wydaw. Naukowe
Serie wydawnicze:Akademia WSiP
ISBN:83-02-00929-6 83-02-02849-5 83-02-03676-5 83-02-04257-9 83-02-04560-8 83-02-04870-4 83-02-04947-6 83-02-06121-2 83-02-06496-3 83-02-06526-9 83-02-08194-9 83-02-08196-5 83-02-08633-9 83-02-08643-6 83-02-08885-4 83-204-1271-4 83-204-1396-6 83-204-1926-3 83-204-2329-5 978-83-02-12747-2 978-83-62687-25-1 83-02-00929-06
Autotagi:druk gimnazjum książki literatura literatura stosowana podręczniki podręczniki programowane poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe skrypty szkoły podstawowe szkoły średnie szkoły wyższe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 100 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo