Czytanki z obrazkami

Ilustracje:
Sebastian Person
Piotr Perkowski
Autorzy:
Anna Sójka
Anna Sójka-Leszczyńska ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Publicat (2011-2016)
Papilon - Publicat (2015)
Papilon (2011-2014)
Wydane w seriach:
Centrum Edukacji Dziecięcej
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-245-9651-5, 978-83-271-1248-4
978-83-243-9651-5, 978-83-245-9551-5
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

Czarownica Aneczka znalazła dziwne jajko, z którego wykluł się... Zajrzyj do książki - i sprawdź, kto! Przekonaj się też, którego rycerza wybrała pewna księżniczka i kogo spotkał w lesie mały brązowy miś. Oto 8 opowiadań dla dzieci w wieku 2-7 lat. Najmłodszym będą je czytali dorośli. Starsze same poradzą sobie z lekturą. Wszystkim ta książka pomoże w nauce samodzielnego płynnego czytania. Zdania w 'Czytankach z obrazkami' składają się z wyrazów i miniaturowych obrazków, które zastępują niektóre słowa. Najmłodsze dzieci mogą odgadywać nazwę obrazka i w ten sposób 'czytać' razem z dorosłym. Dla starszych obrazek jest "nagrodą" za przeczytanie pozostałych słów." [Anna Sójka] Dla dzieci: - opowiadania z akcją skonstruowana w ten sposób, żeby ze strony na stronę zaciekawiać - duże ilustracje uzupełniające treść i przykuwające uwagę - małe obrazki zastępujące niektóre słowa - zachęcające do śledzenia tekstu Dla rodziców i nauczycieli: - krótkie historyjki o zwartej konstrukcji - pozwalają na zadawanie prostych pytań "do tekstu", co ćwiczy koncentrację i czytanie ze zrozumieniem - połączenie tekstu i obrazków uatrakcyjnia lekturę i pomaga zachęcić dziecko do dalszych wysiłków, a w efekcie pozwala z sukcesem nauczyć czytania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajne krótkie opowiadania , córka 5 lat chętnie czyta ze mną 😉
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Ilustracje:Sebastian Person Piotr Perkowski
Autorzy:Anna Sójka Anna Sójka-Leszczyńska Sebastian Person Piotr Perkowski
Wydawcy:Wydawnictwo Publicat (2011-2016) Papilon - Publicat (2015) Papilon (2011-2014)
Serie wydawnicze:Centrum Edukacji Dziecięcej CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:978-83-245-9651-5 978-83-271-1248-4 978-83-243-9651-5 978-83-245-9551-5
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 18 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo