Fałszywe wrażenie

Tytuł oryginalny:
False impression
Autor:
Jeffrey Archer ...
Tłumaczenie:
Danuta Sękalska
Ewa Ćwirko-Godycka
Wydawcy:
Dom Wydawniczy REBIS (2012-2014)
Rebis (2012)
ISBN:
978-83-7510-888-0
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...

Pełen zwrotów akcji thriller odkrywający tajemnicę ostatniego obrazu van Gogha Elegancka starsza pani zostaje brutalnie zamordowana w noc poprzedzającą 11 września 2001 roku. Pewien nowojorski bankier otrzymuje z poranną pocztą paczkę, a w niej lewe ucho kobiety. Znakomity prawnik pracuje dla jednego tylko klienta i nie zdarza mu się zabiegać o jakiekolwiek honorarium. Odnosząca sukcesy w pracy kobieta kradnie dzieło Van Gogha, ale nie czyni to z niej złodziejki. Olimpijska gimnastyczka otrzymuje honorarium w wysokości miliona dolarów, a nie ma nawet konta w banku. Dziewczyna, która ukończyła studia z wyróżnieniem, dziedziczy fortunę, a jednak podejmuje dorywczą pracę. Japoński bogacz ofiarowuje 50 milionów dolarów kobiecie, którą spotkał tylko raz. Wysoki rangą oficer FBI próbuje odszukać związek pomiędzy tymi siedmioma pozornie niewinnymi osobami...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Tajemnica autoportretu
Autorzy:Jeffrey Archer Danuta Sękalska
Tłumaczenie:Danuta Sękalska Ewa Ćwirko-Godycka
Wydawcy:Dom Wydawniczy REBIS (2012-2014) Rebis (2012)
ISBN:978-83-7510-888-0
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo