Czerwona kartka dla Sprężyny

Autor:
Jacek Podsiadło
Lektor:
Maciej Więckowski
Wyd. w latach:
2009 - 2024
Wydane w seriach:
Audiobook
Audiobook - Heraclon International
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

Marzenia Daniela mają szansę się spełnić. Został zauważony przez świetnego trenera piłki nożnej i rozpoczął treningi z prawdziwego zdarzenia. Nowi koledzy ze szkółki piłkarskiej, do której trafił, to wyjątkowe oryginały... Łączy ich jedno - miłość do piłki i zapał do gry. Nieubłaganie jednak zbliża się godzina prawdy, czyli pierwsze poważne rozgrywki w Złotej Lidze Juniorów. Tytuł mistrza Warszawy drużyn amatorskich musi być ich! Chłopcy ze wszystkich sił i wszelkimi środkami będą dążyć do zwycięstwa. Otrzymają przy tym niezłą szkołę życia... Niezapomniane piłkarskie emocje gwarantowane! To pierwsza taka książka od czasu "Do przerwy 0:1" Adama Bahdaja! Książka uhonorowana Wyróżnieniem Literackim Polskiej Sekcji IBBYza rok 2009.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka lekka idealna dla dzieciaków i nie tylko. Przyjemnie się czyta, a sama w sobie ma dużo treści uczących. Jak radzić sobie z porażką, problemem. Opowiada o Danielu i jego przyjacielu, którzy dołączją do klubu Przyjaciele. Łączy ich pasja i cel. Startują w turnieju, który odkrywa nowe problemy z którym przyjaciele muszą sobie poradzić. Książka zachęca do czytania fabułą, w której ciągle coś się dzieje. Idelana dla młodych spotowców.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Jacek Podsiadło
Lektor:Maciej Więckowski
Ilustracje:Agata Raczyńska
Wydawcy:Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2009-2024) Heraclon International (2009-2018) Legimi (2017) StoryBox (2017) Wydawnictwo Storybox.pl - Heraclon International Heraclon International. Story Box.pl
Serie wydawnicze:Audiobook Audiobook - Heraclon International
ISBN:978-83-10-11598-0 978-83-10-13108-9 978-83-10-13616-9 978-83-10-13835-4 978-83-10-14203-0 978-83-65864-00-0 978-83-7927-993-7 978-10-11598-0 978-83-10-11589-0
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk epika książki kursy kursy językowe literatura literatura piękna MP3 nagrania powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 34 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo