Młody jeździec:

przewodnik krok po kroku po tajnikach jazdy konnej

Tytuł oryginalny:
How to... horse riding
a step-by-step guide to mastering your skills
Autor:
Caroline Stamps
Tłumacz:
Blanka Prośniewska-Piro
Fotografia:
Bob Langrish
Wydawca:
Wydawnictwo Galaktyka (2014)
ISBN:
978-83-7579-312-3
Autotagi:
druk
książki

Książka Młody jeździec jest doskonałym przewodnikiem dla zaczynających przygodę z końmi. Zawiera też pożyteczne wskazówki dla bardziej doświadczonych miłośników jazdy konnej. Jest pełna praktycznych rad i zdjęć, ilustrujących krok po kroku wszystko to, co powinieneś wiedzieć – od sposobu wsiadania na konia do techniki jazdy krosowej i stroju na zawody w ujeżdżeniu. Nauczysz się pielęgnacji konia i sprzętu jeździeckiego. Dowiesz się, jak zwyciężać w zawodach, zwanych gymkhanami i na pokazach. To idealna książka, jeśli pragniesz realizować w praktyce swoją pasję do koni.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo