Wielbłądy mają garby:

i inne pytania na temat zwierząt

Autor:
Anita Ganeri
Tłumacz:
Janusz Ochab ...
Ilustracje:
Stephen Holmes
Tony Kenyon ...
Wyd. w latach:
2010 - 2018
Wydane w seriach:
Ciekawe Dlaczego
Seria - Ciekawe Dlaczego
Autotagi:
druk
książki
publikacje popularnonaukowe
Więcej informacji...
1.0

Książka ta w przystępny i interesujący sposób przedstawia świat zwierząt. Dziecko dowie się z niej, dlaczego pantery mają cętki, ile mrówek może zjeść mrówkojad i jak nietoperze orientują się w ciemnościach. Nie zabraknie informacji o rekordzistach zwierzęcego świata. To zabawna i fascynująca lektura nie tylko dla najmłodszych. Ta niezwykła seria opracowana została z myślą o dzieciach, które zadają różne – czasem trudne, czasem nietypowe – pytania. Na kartach tych książek znajdziecie najdziwniejsze i najbardziej zaskakujące odpowiedzi oraz ciekawie opracowane kolorowe ilustracje. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Camels have humps I wonder why camels have humps and other questions about animals
Autor:Anita Ganeri
Tłumaczenie:Janusz Ochab Janusz Ochhab
Ilustracje:Stephen Holmes Tony Kenyon Stephen Holms
Wydawcy:Firma Księgarnia Olesiejuk (2010-2018) Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje (2012) Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk Dressler Dublin Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje Sp. z o. o Firma Księgarska Jacek Olesiejuk Inwestycje Wydawnictwo Book House
Serie wydawnicze:Ciekawe Dlaczego Seria - Ciekawe Dlaczego
ISBN:8376262807 978-83-274-2404-4 978-83-7423-476-4 978-83-7844-280-6 978-83-8262-497-7 9788376262806
Autotagi:druk ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna literatura stosowana publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 29 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo