W pogoni za życiem

Autorzy:
Przemysław Wechterowicz
Emilia Dziubak
Ilustracje:
Emilia Dziubak
Wydawcy:
Agencja Edytorska Ezop (2012-2023)
Legimi (2012)
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0 (4 głosy)

[color=rgb(65, 64, 66)][font=Verdana]Bohaterką książki jest malutka Jętka, która właśnie przyszła na świat i wyrusza na podbój Nowego Jorku. Jeszcze nie wie, że ma czas tylko do zachodu słońca, bo jej życie kończy się o zmierzchu. Poznać Nowy Jork w jeden dzień to nie lada wyzwanie. Jętka, ciekawa świata i żądna wrażeń, nie waha się ani chwili. Jej przewodniczką jest Mucha, która zna miasto jak mało kto. Zaczynają więc szaleńczą podróż. Czy zdążą uścisnąć rękę prezydenta, zanim słońce schowa się za horyzont?

Zawrotne tempo akcji, fascynujące miejsca, smak przygody i piękne, poetyckie, ale też bardzo dowcipne ilustracje Emilii Dziubak tworzą niepowtarzalną całość.

Nie tylko dla najmłodszych.[/font][/color]

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Jeszcze raz, to jest takie piękne!... - zawołał Młody Czytelnik po lekturze. Ja otarłam łzy. Dziecko obok mnie przełknęło gulkę wzruszenia, słyszalam to wyraźnie. Wróciłam do pierwszej strony. • Lektura, która otwiera przede mną moje Dziecko i mnie samą, która scala nasze myśli i jednoczy we współodczuwaniu, jest czymś najcenniejszym, co mogę nam ofiarować w prostocie życia. Wspólne czytanie to najlepszy prezent, jaki daję i otrzymuję. Musi być to jednak dzieło naprawdę dobre. Obcowanie z tą książką było bardzo ubogacające. To zdecydowanie małe arcydzieło literatury dziecięcej.
  • Bardzo fajna książka ukazująca jak ważne jest umieć się cieszyć z życia, z tego co nas otacza i starać się wykorzystać te chwile, które są nam dane jak najlepiej
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Przemysław Wechterowicz Emilia Dziubak
Ilustracje:Emilia Dziubak
Wydawcy:Agencja Edytorska Ezop (2012-2023) Legimi (2012)
ISBN:978-83-65230-23-2 978-83-65230-50-8 978-83-65230-97-3 978-83-89133-67-0 978-83-89133-76-2
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo