Ortografia bez byków:

całkiem zakręcone dyktanda

Autor:
Marcin Przewoźniak
Ilustracje:
Janusz Baszczak
Wydawcy:
Centrum Edukacji Dziecięcej - Publikat (2019)
Papilon - Publicat SA (2005-2013)
Wydane w seriach:
Centrum Edukacji Dziecięcej
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-245-7461-2, 978-83-271-0458-8
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne

Książka pomagająca opanować zasady ortografii języka polskiego i pisać bez błędów. Adresowana jest do: - uczniów szkół podstawowych - pomaga opanować zasady poprawnego pisania - nauczycieli nauczania zintegrowanego i języka polskiego - zawarte w niej dyktanda można wykorzystywć podczas lekcji - rodziców - którzy dzięki niej mogą w domu ćwiczyć z dziećmi bezbłędne pisanie Zawiera ponad 160 dyktand w 3 stopniach trudności oraz łatwe do zapamiętania porady ortograficzne. Jej zabawna forma zachęca do nauki: "Autor i Wydawca przestrzegają dzieci, młodzież, nauczycieli, rodziców i opiekunów przed beztroskim korzystaniem z tej książeczki. To nie są zwykłe dyktanda. Nie przypominają niczego, co do tej pory widzieliście. Dyktanda tu zebrane nie mają zahamowań. Nie mają kompleksów. Czasami nie mają też sensu. Jednak nie ma to znaczenia wobec najważniejszej ich zalety: sprawią, że ortografia nadal będzie… trudna, ale z pewnością nie okaże się nudna!"
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo