Szkoła Gwiazd: Muzyczny pojedynek

Tytuł oryginalny:
Battle of the bands
Autor:
Cindy Jefferies
Tłumacz:
Iwona Libucha
Wydawca:
Wydawnictwo Akapit Press (2006-2008)
Wydane w seriach:
Szkoła Gwiazd
Autotagi:
druk
Więcej informacji...
3.0

Chloe i jej koledzy z zespołu rockowego ze słynnej szkoły Rockley Park zakwalifikowali się do międzynarodowego konkursu dla młodych artystów. Występ w Muzycznym pojedynku musi być doskonały. Liczy się każdy szczegół. Tymczasem doszło do prawdziwej katastrofy - podczas podróży zginęła suknia Chloe, uszyta specjalnie na tę okazję. Czy zespołowi uda się zagrać tak dobrze, żeby zwyciężyć w konkursie?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Szkoła Gwiazd cz.10
Autor:Cindy Jefferies
Tłumacz:Iwona Libucha
Wydawca:Wydawnictwo Akapit Press (2006-2008)
Serie wydawnicze:Szkoła Gwiazd
ISBN:83-88790-83-8 978-83-60773-25-3 978-83-60773-56-7 83-60773-56-7 978-83-6077-56-7 078-83-60773-56-7
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna powieści zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 17 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo