Mój pierwszy słownik ortograficzny

Inne tytuły:
odmiana całych wyrazów, prosta gramatyka z przykładami, słowa najbardziej potrzebne dzieciom
Autor:
Lucyna Szary
Ilustracje:
Andrzej Chalecki
Wydawca:
Greg Wydawnictwo Edukacyjne (2012-2017)
ISBN:
978-83-7517-281-2, 978-83-7517-348-2
978-83-8186-086-4, 83-7517-348-2
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne
publikacje informacyjne
słowniki
Więcej informacji...
2.0

Mój pierwszy słownik ortograficzny to pozycja dla wszystkich dzieci, które zaczynają swoją przygodę z edukacją. Adresowany do najmłodszych dzieci zawiera około 1500 haseł - wyrazów najbardziej potrzebnych dzieciom, które spotykają na co dzień, w szkole, w domu czy w telewizji. Każde słowo posiada wzór prawidłowego podziału na sylaby, co jest niezwykle przydatne w praktyce szkolnej.Zupełną innowacją jest natomiast to, że wszystkie formy odmiany podane zostały pełnymi wyrazami, dzięki czemu dziecko z łatwością odnajdzie potrzebną formę wyrazu. Ponadto słownik zawiera przystępnie wyjaśnione podstawowe reguły ortograficzne z przydatnymi przykładami. Całość uzupełniona jest pięknymi, zabawnymi, kolorowymi ilustracjami, które uprzyjemnią korzystanie ze słonika.Mój pierwszy słownik ortograficzny gwarantuje sukcesy w pierwszych latach nauki języka polskiego! Serdecznie polecamy!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:odmiana całych wyrazów, prosta gramatyka z przykładami, słowa najbardziej potrzebne dzieciom Tysiąc pięćset podstawowych haseł, prosta gramatyka z przykładami, słowa najbardziej potrzebne dzieciom 1500 podstawowych haseł, prostagramatyka z przykładami, słowa najbardziej potrzebne dzieciom
Autor:Lucyna Szary
Ilustracje:Andrzej Chalecki
Wydawca:Greg Wydawnictwo Edukacyjne (2012-2017)
ISBN:978-83-7517-281-2 978-83-7517-348-2 978-83-8186-086-4 83-7517-348-2
Autotagi:beletrystyka druk ikonografia książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje informacyjne publikacje popularnonaukowe słowniki szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 22 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo