Kłopoty z mlekiem dla kota

Autor:
Marcin Baran
Ilustracje:
Agnieszka Żelewska
Wyd. w latach:
2012 - 2022
Wydane w seriach:
Edukacyjny Egmont
Czytam Sobie
Czytam sobie. Poziom 1
Poziom 1. Składam Słowa
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
opowiadania
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Adam ma kotka Mada. To jego największy przyjaciel. Kotek jest biały jak mleko, które uwielbia pić. Niespodziewanie, któregoś dnia mleko się kończy. Adam z Madem ruszają na poszukiwania. Może uda się im znaleźć chociaż małą buteleczkę? Okazuje się, że to nie takie proste. Mleka nie ma w sklepie. Ba! Mleka nie ma nawet w fabryce! Jednak Adam nie poddaje się i wpada na pewien pomysł...Co wymyślił przyjaciel Mada? I czy uda im się odnaleźć mleko? Dokąd zaprowadzi dzielnych przyjaciół ich podróż? Jakie przygody na nich czekają? Przekonaj się o tym razem ze swoim dzieckiem, w przyjemny sposób wspierając jego naukę czytania. Seria "Czytam sobie. Poziom I" został stworzony z myślą o najmłodszych czytelnikach, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z czytaniem. Proste, wciągające historie, wyraźne i duże literki, wprowadzą Twoje dziecko w świat niesamowitych wydarzeń i zachęcą do samodzielnego czytania. Pierwszy poziom edukacyjnej serii zawiera w tekście 150-200 słów. To krótkie, proste zdania, wykorzystujące 23 podstawowe głoski. Wyróżnione graficznie wyrazy ułatwiają głoskowanie. Na początku każdej książeczki dziecko znajdzie trzy pytania, na które może odpowiedzieć po jej przeczytaniu. W ten sposób ćwiczy ono pamięć, ale przede wszystkim umiejętność opowieści. Książeczka przeznaczona jest dla czytelników w wieku od 5 do 7 lat, a cała seria "Czytam sobie" powstała w oparciu o konsultacje z metodykami nauczania. Czytam sobie" to seria stworzona z myślą o najmłodszych czytelnikach. Wspomaga naukę samodzielnego czytania na trzech poziomach zaawansowania. Najlepiej sprawdzi się u dzieci w wieku 5-7 lat. Poziomy różnią się liczbą wyrazów, długością i trudnością zdań: - POZIOM 1: SKŁADAM SŁOWA (150-200 słów w tekście; krótkie, proste zdania; wykorzystuje 23 podstawowe głoski; uczy głoskowania) - POZIOM 2: SKŁADAM ZDANIA (800-900 słów w tekście; dłuższe zdania, także złożone; wprowadza elementy dialogu; wykorzystuje 23 podstawowe głoski oraz "h"; uczy sylabizowania) - POZIOM 3: POŁYKAM STRONY (2500-2800 wyrazów w tekście; dłuższe i wielokrotnie złożone zdania; wykorzystuje wszystkie głoski; zawiera słownik trudnych wyrazów) W tworzenie serii "Czytam sobie" zaangażowano najlepszych polskich autorów i ilustratorów. Efektem pracy jest niegasnąca popularność wśród dzieci i zaufanie wśród rodziców. Przez 5 lat powstało ponad 50 tytułów, z których łącznie sprzedano ponad milion egzemplarzy! "Czytam sobie" to także akcja społeczna, której hasło brzmi: Czytam sobie! Mogę być kim chcę! To zachęta dla najmłodszych do odkrywania świata i swojej życiowej drogi przez czytanie. W akcję włączyli się m.in. Olga Bołądź, Mateusz Kusznierewicz, Wojciech Malajkat, Karolina Malinowska, Borys Szyc, Julia Chmielnik, Małgorzata Berwid, Marcin Michalak i Justyna Sobolewska.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka dla najmłodszych o przygodach Adama i kotki Mady poszukujących mleka u źródła. Krótkie zdania, przeważająco dwusylabowe słowa, sprawiają, że jest prosta do przeczytania.
  • Świetna książka napisana dla dzieci które dopiero zaczynają naukę czytania,zachęca i mobilizuje do książek.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Marcin Baran
Ilustracje:Agnieszka Żelewska
Wydawcy:HarperKids - HarperCollins Polska (2022) HarperKids (2021) HarperCollins Polska (2020) Saga Egmont (2019) Legimi (2017-2019) IBUK Libra (2018) Saga (2018) Wydawnictwo Egmont Polska Sp. z o. o (2012-2017)
Serie wydawnicze:Edukacyjny Egmont Czytam Sobie Czytam sobie. Poziom 1 Poziom 1. Składam Słowa
ISBN:9788328124608 978-83-237-5565-4 978-83-237-6045-0 978-83-237-7781-6 978-83-276-6185-2 83-237-7781-6 978-83-327-7781-6
Autotagi:beletrystyka czasopisma dokumenty elektroniczne druk e-booki epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza roczniki zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 22 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo