Tappi i poduszka dla Chichotka

Autor:
Marcin Mortka
Ilustracje:
Marta Kurczewska
Wydawcy:
Fundacja Klucz na Rzecz Edukacji i Upowszechniania Czytelnictwa Osób Niewidomych i Słabowidzących (2021)
Wydawnictwo Zielona Sowa (2013-2021)
Wydane w seriach:
Tappi i Przyjaciele
ISBN:
978-83-66935-08-2, 978-83-7895-820-8
978-83-8240-170-7, 978-83-78985-820-8
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0 (4 głosy)

Krótkie, ciepłe, pięknie zilustrowane opowiadania o Tappim i jego przyjaciołach. Pełne dobrych emocji, podpowiadające dzieciom czym jest przyjaźń, jak odróżnić dobro od zła itp. Idealne do wspólnego czytania przed snem w domu i przedszkolu. Seria opowieści o Tappim i jego przyjaciołach porusza tematy bliskie dzieciom w wieku przedszkolnym. Bohaterowie przeżywają podobne troski, co dzieci, dzięki czemu mały czytelnik może zmierzyć się z własnymi lękami i kłopotami. Seria zawiera klasyczne baśniowe elementy: dobrzy i źli bohaterowie, dobro nagradza zło, silniejsi i odważniejsi pomagają tych słabszych, przyjaźń i lojalność wygrywa z podłością.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Znów wróciliśmy na chwilę do Tappiego i jego Szepczącego Lasu, w którym zawsze coś ciekawego się dzieje. Tym razem wraz z Grzebieluszkiem mamy okazję spotkać Czar­odzi­ejsk­iego­ Kota, który potrafi wyczarować kolorową tęczę. Z kolei Chichotek próbuje rozwikłać zagadkę dotyczącą nadgryzanego w nocy księżyca, a także chowającego się po lesie echa. Tappi rozwiązuje problem małego renifera z zasypianiem poprzez podarowanie mu specjalnej poduszki. Zaczyna również przygotowywać malca na pójście do przedszkola. Dzięki niemu Chichotek poznaje interesujący przedmiot, który odmierza czas i odtąd każdego ranka będzie go budził o poranku. Prócz tego odbywa również doskonałą lekcję, dotyczącą dbania o książki. Od czasu do czasu w lesie zdarzy się również coś nieoczekiwanego. I tak Tappi daje nauczkę nieznanemu olbrzymowi, który stroi sobie niemądre żarty. Ma też okazje uratować Szepczący Las przed pożarem i rozstrzygnąć awanturę między Chrobotkiem i Chlapakiem o zaginione nad Bulgotką ryby. Jak zwykle przygód tu co niemiara. Zachęcam do lektury. Zwłaszcza tych małych…
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Marcin Mortka
Ilustracje:Marta Kurczewska
Lektor:Hanna Kinder-Kiss
oraz:Marta Kurczewska
Wydawcy:Fundacja Klucz na Rzecz Edukacji i Upowszechniania Czytelnictwa Osób Niewidomych i Słabowidzących (2021) Wydawnictwo Zielona Sowa (2013-2021)
Serie wydawnicze:Tappi i Przyjaciele
ISBN:978-83-66935-08-2 978-83-7895-820-8 978-83-8240-170-7 978-83-78985-820-8
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD DAISY dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna nagrania opowiadania powieści proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 19 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo