Wczesne czytanie:

gry, zabawy, ćwiczenia i piosenki, które obudzą w dzieciach zainteresowanie czytaniem

Tłumacz:
Robert Waliś
Autor:
Pamela Byrne Schiller
Wydawca:
Wydawnictwo K. E. Liber (2005)
ISBN:
83-202-0149-7, 83-88170-87-2
Autotagi:
druk

Proste gry i ćwiczenia, które pomogą dzieciom poznać wszystkie literki alfabetu. Dzięki tej książce wasze dziecko szybciej opanuje sztukę czytania i pozna dźwięki języka. Znajdziecie tu mnóstwo cennych rad, wskazówek, ćwiczeń, zabaw, wierszyków, piosenek i bajek dotyczących każdej z liter alfabetu. Zapoznacie się także z najnowszymi odkryciami i teoriami naukowymi dotyczącymi procesu nauki czytania. O autorce: Dr Pam Schiller od wielu lat zajmuje się problematyką wczesnego dzieciństwa. Została uhonorowana nagrodą za wybitne osiągnięcia w dziedzinie edukacji przez Stowarzyszenie do spraw Edukacji Dziecięcej. Jest wiceprzewodniczącą oddziału zajmującego się problematyką dziecięcą w wydawnictwie McGraw-Hill. Prowadzi warsztaty dotyczące wczesnej edukacji oraz jest stałym gościem na konferencjach dotyczących tej tematyki.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo