Bajki mamy Wrony

Autor:
Małgorzata Strzałkowska ...
Ilustracje:
Jona Jung
Joanna Jung
Wydawca:
Wydawnictwo Bajka (2009-2010)
Wydane w seriach:
Uczymy się czytać
czytanki na wiosnę i lato
ISBN:
978-83-61824-15-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
Więcej informacji...

Zbiór 26 tematycznych historyjek - po jednej na każdy tydzień wiosny i lata. Przeznaczone są dla dzieci od lat 6 do samodzielnego czytania (jedyna tego typu książka na rynku!). W każdym tekście występują tylko 23 "zwykłe" litery. Bez ą, ę, ó, h, zmiękczeń i dwuznaków. Wszystkie czytanki to ciekawe bajki - dowcipne, mądre, a niektóre nawet rymowane! Napisane przez wybitną poetkę i znawczynię języka polskiego we współpracy z doświadczonymi nauczycielami kształcenia zintegrowanego. Jest to część druga dwutomowej serii UCZYMY SIĘ CZYTAĆ.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Małgorzata Strzałkowska Jona Jung Joanna Jung
Ilustracje:Jona Jung Joanna Jung
Wydawca:Wydawnictwo Bajka (2009-2010)
Serie wydawnicze:Uczymy się czytać czytanki na wiosnę i lato
ISBN:978-83-61824-15-2
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo