Kierowca doskonały B

Inne tytuły:
e-podręcznik 2014
e-podręcznik 2015
Autor:
Henryk Próchniewicz
Wydawca:
Grupa Image (2013-2018)
ISBN:
978-83-63917-00-5, 978-83-63917-07-4
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
Więcej informacji...
5.0

Podręcznik składa się z lekcji, ułożonych zgodnie z działami i tematami ustalonymi w programie szkolenia kandydatów na kierowców (wg rozporządzenia w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami). Podręcznik jest elementem kursu on-line „e-Podręcznik Kierowca Doskonały B” i programu „e-Wykłady Kierowca Doskonały B”. Można go wykorzystać oddzielnie, gdyż zawiera całkowity zakres kursu nauki jazdy na kategorie B wg nowej podstawy programowej. Przeznaczony dla kandydatów na kierowców, pragnących uzyskać prawo jazdy kategorii B i podobnych oraz A i podobnych. Może także służyć jako pomoc przy ubieganiu się o wyższe kategorie prawa jazdy. Tematyka podręcznika odpowiada zakresowi pytań stosowanych podczas egzaminów na prawo jazdy w/w kategorii.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Podręcznik doskonale spełnił swoją funkcję.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:e-podręcznik 2014 e-podręcznik 2015 e-podręcznik 2013 e-Podręcznik kierowca doskonały B
Autor:Henryk Próchniewicz
Wydawca:Grupa Image (2013-2018)
ISBN:978-83-63917-00-5 978-83-63917-07-4
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo