The Emprint Method:

A Guide to Reproducing Competence

Autorzy:
Leslie Cameron - Bandler
David Gordon
Michael Lebeau
Wydawca:
Real People Press (1985)
ISBN:
0932573029
Autor opisu: marcys

This book is intended to change your mind about what is possible for you to achieve. By the time you finish reading the first chapter, you will be aware of the possibility of acquiring a wide range of new skills, talents, and aptitudes. By the time you finish the final chapter, you will have the tools you need to master an accelerated skill acquisition process--the EMPRINT method--that you can use to turn those possibilities into accomplishments. • The purpose of this book, then, is to provide you with tools that will enable you to identify and acquire (or transfer to others) desirable human aptitudes. The purpose of this preface is to introduce you to the approach we used to create the EMPRINT method, as well as to create other methods and self-improvement formats that are described in other books by the authors. We call our approach Mental Aptitude Patterning. Knowing at least a little about Mental Aptitude Patterning will enable you to better appreciate both how we created the EMPRINT method, and how the method can be used to enhance the skills of individuals, as well as of large groups of people.
Więcej...
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo