nowa grupa
Wiadomości: 32

Jak utworzyć nową grupę?

Link    PW    Źródło
Napisano: 29.12.2012 11:02:21
 
Wiadomości: 31

Trzeba kliknąć ikonkę "społeczność" (ta z ludzikami), przycisk "grupy" i tam, pod istniejącymi grupami, jest przycisk z plusikiem ;)😉
Pozdrawiam!

+2 trafny
Link    PW    Źródło
Napisano: 29.12.2012 13:17:22
 
Wiadomości: 32

Uprzejmie dziękuję i pozdrawiam też piękny Poznań z magicznego Krakowa.

Link    PW    Źródło
Napisano: 03.01.2013 14:12:36
 
Wiadomości: 84

Ooo! "krakowski spleen". Od razu mi się z przy­bysz­ewsz­czyz­ną skojarzyło.

Link    PW    Źródło
Napisano: 03.01.2013 14:52:42
 
Szukaj w wątku
wojciech
Camell
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo