LUBISZ GRY KOMPUTEROWE?
Wiadomości: 19

CHCESZ UCZYĆ SIĘ ANGIELSKIEGO? MASZ 6-12 LAT? PRZYJDŹ DO BIBLIOTEKI! Nasza biblioteka bierze udział w projekcie "FUNENGLISH w bibliotece", dzięki któremu dzieci w wieku 6-12 lat mogą BEZPŁATNIE uczyć się angielskiego. "FUNENGLISH w bibliotece" to kurs komputerowy, który mądrze łączy naukę języka obcego z zabawą. Fotolekcje, ćwiczenia, gry edukacyjne, setki filmików i piosenek opracowane przez ekspertów, to sprawdzony sposób, dzięki któremu dziecko bez stresu i skutecznie uczy się angielskiego.
ZAPRASZAMY w godz. 11.00-17.00 :)😊

Link    PW    Źródło
Napisano: 20.11.2012 14:11:38
 
Szukaj w wątku
Myszków MiPBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo