kasynokrypto
Gość
Wiadomości: 27

Wpadłem na stronę, bo po prostu chciałem grać krótkimi sesjami i nie robić z tego maratonu. Zamiast szukać po forach godzinę, potrzebowałem jednego miejsca, które zbiera informacje w całość. W połowie wieczoru kliknąłem https://kasynokrypto.pl/ i zainteresowało mnie, że da się szybko złapać, co jest czym, bez lania wody. Ustawiłem budżet jak w Excelu (tak, jestem tym typem), odpaliłem kilka rund i trzymałem się planu. Kiedy już miałem kończyć, wpadła seria trafień i odrobiłem wcześniejsze minusy. Zostałem zadowolony, bo nie musiałem kombinować ani się denerwować.

Link    PW    Źródło
Napisano: 19.12.2025 21:57:55
 
Szukaj w wątku
sasaverbik
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo