hra
Gość
Wiadomości: 7

Hrajete raději demo verze her, nebo rovnou zkoušíte hru o skutečné peníze?

Link    PW    Źródło
Napisano: wczoraj 16:48:23
 
Gość
Wiadomości: 10

Witajcie, gracze! Szukałem nowego wyzwania wśród gier kasynowych i natrafiłem na plinko casino. Gra jest banalnie prosta, ale daje mnóstwo radości. Zasady są intuicyjne, a każdy rzut kulki wywołuje dreszczyk emocji. W Polsce coraz więcej osób o tym mówi, więc musiałem sprawdzić na własnej skórze. Polecam wszystkim, którzy lubią gry z nutką ryzyka i sporą dawką zabawy.

Link    PW    Źródło
Napisano: wczoraj 17:56:44
 
Szukaj w wątku
pavloviktorkok
mahnatijandrej
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo