Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
52.39917 16.86232
WYDARZENIE
2017-7-20
T09:00
13.07.2017Wakacje z matematyką
[awatar]
Poznań PBP

20 i 21 lipca 2017 r. zapraszamy dzieci w wieku 7-13 lat do udziału w grze edukacyjnej Gram w liczenie w Bibliotece promującej matematykę w praktyce.

Zajęcia rozpoczną się w naszej Bibliotece przy ul. Bułgarskiej 19 o godzinie 9.00, a zakończą ok 14.00 poszukiwaniem skarbu w pobliskim Lasku Marcelińskim. Udział bezpłatny! Na dzieci czekają nagrody i poczęstunek.

Warunkiem udziału w imprezie jest wyrażenie pisemnej zgody rodzica/opiekuna prawnego na publikacje wizerunku dziecka w Internecie.

Liczba miejsc ograniczona, zgłoszenia przyjmujemy do 14 lipca w godz. 9.00-14.00 pod numerem telefonu 61 86 16 974.

Nasz projekt został dofinansowany przez Fundację mBanku.

plakat_0.jpg


plakat_0.jpg plakat_0
jpg, 21 KiB, 150x200
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo