30.05.2017Wielka Zbiórka Książek - podsumowanie

Wielka Zbiórka Książek organizowana przez Fundację Zaczytani.org dla małych i dużych Pacjentów placówek medycznych dobiegła końca. Do Biblioteki przez miesiąc można było przynosić książki. Akcja cieszyła się bardzo dużym zain­tere­sowa­niem­, a w nią włączyli się nasi Czytelnicy, którzy przynosili od kilku do kilkudziesięciu książek, a także placówki: Zespół Szkół Budowlano-Drzewnych im. Bolesława Chrobrego w Poznaniu, Zespół Szkół Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela i Gimnazjum w Pobiedziskach, Przedszkole nr 96 „Jarzębinka” w Poznaniu, Przedszkole nr 67 im. Marii Konopnickiej w Poznaniu, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Poznaniu, Zespół Szkół Specjalnych nr 101 im. Jana Brzechwy, Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 w Poznaniu oraz Prywatna Szkoła Podstawowa „Mieszko”.
Zebraliśmy 847 książek dla dzieci i dorosłych, które zapełnią półki w placówkach medycznych. Ponadto najmłodsi Pacjenci zostaną obdarowani specjalnymi laurkami przygotowanymi przez uczniów.
Za wszystkie przekazane książki, a także okazaną życzliwość w imieniu szpitalnych Pacjentów bardzo serdecznie dziękujemy i zapraszamy do włączenia się w przyszłym roku.

dscn5651_1.jpg dscn5626.jpg dscn5662_1.jpg


dscn5651_1.jpg dscn5651_1
jpg, 86 KiB, 200x150
dscn5626.jpg dscn5626
jpg, 84 KiB, 200x150
dscn5662_1.jpg dscn5662_1
jpg, 73 KiB, 200x150
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo