24.03.2017XXI Targi Edukacyjne (24-26.03.2017)

Serdecznie zapraszamy nauczycieli, pedagogów, rodziców, uczniów oraz wszystkich zain­tere­sowa­nych­ do odwiedzenia stoiska Biblioteki podczas Targów Edukacyjnych, które w tym roku przebiegają pod hasłem: Wiedza zaczyna się od pytań. Przygotowaliśmy dla Państwa bogatą ofertę bibliograficzną, ciekawe publikacje książkowe zgodne z tematyką Targów i priorytetami Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz nowości z zakresu pedagogiki i psychologii. Proponujemy bezpłatny zapis do Biblioteki, wypożyczenie interesującej książki, quiz o bibliotece z nagrodami oraz prezentację i szkolenie, m. in. ibuk.libra – możliwość korzystania z ponad 1 550 tytułów książek, podręczników akademickich i publikacji naukowych w wersji elektronicznej. Zaprezentujemy nową usługę - wypożyczanie czytników książek Kindle.
Czekamy na Państwa w Pawilonie 7A (na terenie Międ­zyna­rodo­wych­ Targów Poznańskich), stoisko nr 35 w godzinach:
piątek 24 marca 10.00 - 18.00
sobota 25 marca 10.00 - 18.00
niedziela 26 marca 10.00 - 16.00

targi_plakat.png


targi_plakat.png targi_plakat
png, 111 KiB, 447x150
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo