25.11.2016ŚWIATOWY DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA

W 2002 roku, dokładnie w setną rocznicę powstania maskotki, ustanowiono Światowy Dzień Pluszowego Misia. Ten dzień świętowały również dzieci z przedszkola "Bajka" zaproszone do Biblioteki Publicznej w Kiszkowie.
Na spotkanie przedszkolaki przyniosły swoje pluszowe przytulanki. Najmłodsi zapoznali się z historią pluszowego misia, wysłuchali „Misiowych bajeczek” i rozwiązywali misiowe zagadki. Zapoznały się z książeczkami o misiach, których w bibliotece nie brakuje. Miś w bibliotece to dobry pomysł na popularyzację czytelnictwa i ożywienie książki w wyobraźni dziecka. Wszyscy uczestnicy zajęć z okazji obchodzonego święta otrzymali od Misia słodkie „małe co nieco”.
IMG_20161124_100755.jpg


IMG_20161124_100033.jpg IMG_20161124_100033
jpg, 1.4 MiB, 2592x1944
IMG_20161124_105000_BURST001_COVER.jpg IMG_20161124_105000_BURST001_COVER
jpg, 1.4 MiB, 1944x2592
IMG_20161124_103759.jpg IMG_20161124_103759
jpg, 1.4 MiB, 1944x2592
IMG_20161124_100817.jpg IMG_20161124_100817
jpg, 1.3 MiB, 1944x2592
IMG_20161124_100755.jpg IMG_20161124_100755
jpg, 1.3 MiB, 1944x2592
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Kiszkowo BPG
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo