Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
52.39917 16.86232
WYDARZENIE
2016-9-29
T16:00
16.09.2016 "(...) a ja nie chciałem być jeszcze ojcem!" - spotkanie autorskie
[awatar]
Poznań PBP

Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu oraz Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zapraszają na spotkanie z dr. Łukaszem P. Ratajczakiem, autorem książki „Ojcostwo w doświadczeniach nieletnich chłopców”.
Podczas wykładu pt: "(...) a ja nie chciałem być jeszcze ojcem!", autor omówi: rodzicielskie doświadczenia w biograficznych narracjach niepełnoletnich chłopców; zagadnienia związane z przedwczesnym podjęciem i pełnieniem roli ojca przez niepełnoletnich chłopców; przykłady działań ukierunkowanych na niesienie pomocy oraz profilaktykę.

Spotkanie skierowane jest do pedagogów, psychologów, wychowawców, bibliotekarzy i wszystkich zain­tere­sowa­nych­.
Zapraszamy 29 września 2016 r. o godz. 16:00 do Czytelni Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu, ul. Bułgarska 19.
Zapisy za pośrednictwem formularza: docs.google.com

plakat_mni.jpg


plakat_mni.jpg plakat_mni
jpg, 13 KiB, 150x214
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo