16.08.2016WAKACYJNE ZAJĘCIA DLA DZIECI

"Wakacje w Bibliotece - Uczą i Bawią" pod takim hasłem kryło się wiele atrakcji przygotowanych przez Bibliotekę Publiczną Gminy Kiszkowo, na tegoroczny cyk zajęć dla dzieci: m.in.
Zajęcia literacko-plastyczne "Pobudzam fantazję, umysł trenuję i od myślenia się nie wymiguję",zapomniane gry i zabawy podwórkowe - gra w dwa ognie, w klasy, w kapsle czy w gumę oraz gry planszowe takie jak warcaby, młynek, bierki, kółko i krzyżyk i inne.
Zajęcia plastyczno-techniczne " Biżuteria na wakacje i nie tylko ..."
Malowanie kamieni, pocztówki - pamiątki z wakacji.
Zajęcia na świeżym powietrzu:
podchody, rzut kaloszem, fińskie kręgle, rzut woreczkami do kosza, zabawy z hula-hop, zakończenie wakacyjnych zajęć - słodki poczęstunek.
DSCF6515.jpg


DSCF6453.jpg DSCF6453
jpg, 1.7 MiB, 3072x2048
DSCF6515.jpg DSCF6515
jpg, 1.7 MiB, 3072x2048
DSCF6536.jpg DSCF6536
jpg, 1.8 MiB, 3072x2048
DSCF6537.jpg DSCF6537
jpg, 1.6 MiB, 3072x2048
DSCF6541.jpg DSCF6541
jpg, 1.7 MiB, 3072x2048
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Kiszkowo BPG
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo