16.03.2016Konkurs czytelniczo-plastyczny "Książka w przyszłości"...

4 marca w rawickiej Bibliotece Pedagogicznej odbyło się podsumowanie konkursu czytelniczo-plastycznego dla uczniów klas I-III rawickich szkół podstawowych „Książka w przyszłości”. Na konkurs wpłynęło 47 prac wykonanych różnorodnymi technikami plastycznymi. Uczniowie przedstawili w nich własne wyobrażenie książki za lat kilkadziesiąt, czy nawet kilkaset.

Laureatami konkursu zostali:
I miejsce Igor Frąckowiak, kl. II F, Szkoła Podstawowa nr 4
II miejsce Zofia Pietrzyk, kl. III B, Szkoła Podstawowa nr 3
III miejsce Tobiasz Słomiński, kl. III C, Szkoła Podstawowa nr 6

Wyróżnienia:
Krystyna Stróżyńska, kl. II B, Szkoła Podstawowa nr 3
Patryk Łukowiak, kl. II A, Szkoła Podstawowa nr 3
Michał Sworowski, kl. III A, Szkoła Podstawowa nr 1
Krzysztof Szeląg, kl. III A, Szkoła Podstawowa nr 3

Wszyscy laureaci otrzymali nagrody i dyplomy.


Konkurs.jpg Konkurs
jpg, 4.4 MiB, 2816x2112
Konkurs 2.jpg Konkurs 2
jpg, 2.0 MiB, 2304x1728
Konkurs 4.jpg Konkurs 4
jpg, 2.2 MiB, 2304x1728
Konkurs 3.jpg Konkurs 3
jpg, 4.4 MiB, 2816x2112
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Leszno PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo