16.02.2016 Każdy może zarobić milion

Jak zadbać o własne finanse? Czy każdy może stać się bogaczem? Czy potrzeba do tego specjalnych predyspozycji? A może zarządzania finansami można się nauczyć? „Każdy może zarobić milion” to poradnik, z którego dowiesz się, jak rozpoznać drogę do finansowej niezależności. Jak operować gotówką, by ją pomnażać. Kiedy warto inwestować, jak uczyć się na błędach i jak wyciągać wnioski z nieudanych inwestycji. Choć edukacja finansowa – według autora – powinna rozpoczynać się już na poziomie nauki szkolnej – zawsze jest dobry moment na to, by coś zmienić w swoim życiu. Zwłaszcza jeśli to zmiana ku niezależności i wolności finansowej – tak bardzo upragnionej przez każdego z nas. Z poradnika dowiesz się o błędnej edukacji – zarówno tej szkolnej jak i domowej; sprawdzisz, czy ulegasz stereotypowemu myśleniu, a twoja mentalność bardziej przypomina bidaka niż bogacza. Sukces w finansach nie zależy wyłącznie od szczęścia. To ciężka praca, ale również odpowiednie nastawienie i predyspozycje psychiczne, bowiem „bieda i bogactwo są stanem umysłu”.
www.empik.com

Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Psychoskok
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo