13.01.2016Czas pracy biblioteki w okresie ferii zimowych

Czas pracy PBP i jej Filii w okresie ferii zimowych 2016 r.
FERIE 2016.jpg

18.01 2016 r. (poniedziałek) biblioteki nieczynne – zebranie rady pedagogicznej PBP

PBP w Lesznie
od 19 do 22.01.2016 r. – 9.00 – 15.00
od 25 do 29.01.2016 r. – 9.00 – 15.00

Filia PBP w Gostyniu
od 19 do 21.01.2016 r. – 9.00 – 15.00
22.01.2016 r. - nieczynne
od 25 do 28.01.2016 r. – 9.00 – 15.00
29.01.2016 r. - nieczynne

Filia PBP w Kościanie
od 19 do 22.01.2016 r. – 9.00 – 15.00
od 25 do 29.01.2016 r. – 9.00 – 15.00

Filia PBP w Rawiczu
od 19 do 22.01.2016 r. – 9.00 – 15.00
od 25 do 29.01.2016 r. – 9.00 – 15.00


FERIE 2016.jpg FERIE 2016
jpg, 2.6 MiB, 2400x1600
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Leszno PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo