15.12.2015Relacja z konkursu plastycznego "Moja ulubiona bajka-baśń"

W listopadzie w Publicznej Bibliotece Pedagogicznej w Lesznie odbył się konkurs plastyczny pt. „Moja ulubiona bajka-baśń”, w którym brały udział dzieci z klasy II c ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Lesznie. Prace przedstawiały ulubioną bajkę lub postać z bajki. Wszystkie prace wzbudziły zachwyt organizatorów. Wybranie zwycięzców było bardzo trudne:
Wszyscy uczniowie, którzy wzięli udział w konkursie otrzymali „słodką” nagrodę pocieszenia.
Pragniemy podziękować wszystkim uczestnikom za udział w konkursie i gratulujemy pięknych prac.

Zdjęcia z danymi i wizerunkami dzieci umieszczono na stronie www za zgodą rodziców i opiekunów.


konkurs plastyczny.jpg konkurs plastyczny
jpg, 2.5 MiB, 2600x2075
DSCN3071.jpg DSCN3071
jpg, 4.4 MiB, 5152x3864
prace plastyczne.jpg prace plastyczne
jpg, 680 KiB, 1600x1199
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Leszno PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo