05.11.2015Czytam sobie w Bibliotece - relacja

W ramach projektu Czytam sobie w bibliotece zostały przeprowadzone warsztaty w Szkole Podstawowej nr 19 im. Stanisława Staszica w Poznaniu oraz w Prywatnym Przedszkolu Nostri Bimbi w Poznaniu. Zajęcia miały na celu zachęcić najmłodszych do czytania poprzez twórczą interpretację literatury. Dzieci bardzo aktywnie uczestniczyły w projekcie.
Każdy uczestnik otrzymał dyplom oraz materiały promocyjne projektu Czytam sobie w bibliotece.

sp1.jpg nb3.jpg nb4.jpg


sp1.jpg sp1
jpg, 22 KiB, 199x150
nb3.jpg nb3
jpg, 21 KiB, 200x150
nb4.jpg nb4
jpg, 19 KiB, 200x150
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo