19.08.2015W WAKACJE - WYBIERAM BIBLIOTEKĘ

W pierwszej połowie sierpnia Kiszkowska Biblioteka zaprosiła swych najmłodszych czytelników do udziału w cyklu zajęć ph.
"W wakacje - wybieram bibliotekę". Dzieci uczestniczyły m.in. w warsztatach czytelniczych, dzięki którym dowiedziały się czym jest i dlaczego tak ważne znaczenie ma słowo, jednocześnie tytuł książki "Zaufanie". Kolejne spotkania, to zajęcia ruchowe i taneczne z instruktorami. Ponadto nie zabrakło też propozycji literacko-plastycznych oraz zajęć pod hasłem "Jestem sprawny- dzień olimpijczyka" wraz z prze­prow­adze­niem­ konkurencji sportowych. Warto dodać, że zwycięzcy otrzymali medale, a wszyscy uczestnicy dyplomy. Spotkanie na zakończenie wakacyjnych zajęć w bibliotece obyło się przy słodkim poczęstunku. IMG_1061.jpg


IMG_0807.jpg IMG_0807
jpg, 2.6 MiB, 3648x2736
IMG_0821.jpg IMG_0821
jpg, 2.7 MiB, 3648x2736
IMG_0857.jpg IMG_0857
jpg, 2.6 MiB, 3648x2736
IMG_0887.jpg IMG_0887
jpg, 2.5 MiB, 3648x2736
IMG_1061.jpg IMG_1061
jpg, 2.9 MiB, 3648x2736
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Kiszkowo BPG
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo