25.05.2015Przedszkolaki w PBP

W Tygodniu Bibliotek odwiedziły nas dzieci z Przedszkola Stumilowy Las. Przedszkolaki zwiedzały pomieszczenia wypożyczalni, czytelni oraz wypełnione regałami magazyny biblioteczne. Podczas spotkania dzieci miały okazję zapoznania się z książkami przeznaczonymi dla najmłodszych czytelników i słuchały wybranej bajki. Poznały również zasady wypożyczania książek, pieczętowały biblioteczne rewersy oraz uczyły się obsługi czytnika kodów.

przedszkolaki3.jpg przedszkolaki.jpg przedszkolaki2.jpg


przedszkolaki.jpg przedszkolaki
jpg, 18 KiB, 193x150
przedszkolaki2.jpg przedszkolaki2
jpg, 19 KiB, 150x272
przedszkolaki3.jpg przedszkolaki3
jpg, 23 KiB, 150x272
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo