17.02.2025Zakończenie ferii

W sobotę 15 lutego odbyły się ostatnie zajęcia z cyklu ,,Zimowe wędrówki bibliotecznej Sówki".🥳🤩 Dzieci wzięły udział w escape roomie, gdzie rozwiązując zadania i łamigłówki poznawały zimową literaturę. Wszyscy chętnie i z wielkim zaangażowaniem rozwiązywali zadania, przy czym świetnie się bawili. Był też czas na wspólny poczęstunek.🤪😋 Na zakończenie każdy z uczestników otrzymał upominek od naszej głównej bohaterki ferii zimowych w bibliotece - sówkowy breloczek. Gorąco dziękujemy, że byliście z nami. Do zobaczenia w bibliotece! 😍🥰😘
www.biblioteka-gogolin.pl
www.facebook.com

Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Gogolin GBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo