16.10.2024Uwaga! Konkurs „Polecam książkę z biblioteki pedagogicznej”

Zapraszamy naszych czytelników - nauczycieli do wzięcia udziału w konkursie na recenzję polecającą książkę ze zbiorów Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu lub jej Filii.

Szczegóły konkursu:
konkurs adresowany jest do nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, szkół ponadpodstawowych, bibliotek szkolnych i pedagogicznych oraz placówek oświatowo-wychowawczych, a także nauczycieli akademickich
zadaniem do wykonania jest napisanie recenzji polecającej książkę, która pomogła rozwiązać problem wychowawczy lub edukacyjny
Autorzy najlepszych prac otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe.

Termin składania prac upływa 8 listopada 2024 r.
Nagrodzone prace zostaną opublikowane na stronie Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu.

Regulamin konkursu "Polecam książkę z biblioteki pedagogicznej": pbp.poznan.pl
Załącznik do Regulaminu: pbp.poznan.pl

konkurs.png


konkurs.png konkurs
png, 26 KiB, 150x150
Komentarze
  • Jeśli jesteś fanem gier stołowych, koniecznie sprawdź ofertę na 888starz-pl.pl! Mają naprawdę bogaty wybór klasyków, takich jak blackjack, ruletka czy baccarat, zarówno w wersji tradycyjnej, jak i na żywo. Szczególnie polecam ich ruletkę na żywo – działa bez zarzutu, a krupierzy są profesjonalni i tworzą świetną atmosferę. Co więcej, kasyno regularnie oferuje promocje, które możesz wykorzystać w grach stołowych, co dodatkowo zwiększa Twoje szanse na wygraną. Jeśli jeszcze nie próbowałeś, zdecydowanie warto dać im szansę!

    24.10.2024 01:06:13
    [awatar]
    jamescrook

Dodaj komentarz
Poznań PBP
jamescrook
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo