01.10.2024Biblioteka dla maluszka

"Biblioteka dla maluszka" to warsztaty dla dzieci do lat 3 i rodziców, łączące literaturę, muzykę i plastykę, rozwijające zdolności manualne, poprawiające koncentrację i kształtujące pozytywne emocje. Zajęcia poprowadzi muzy­kote­rape­utka­ Agnieszka Bednarz.

📍 Filia nr 5 “Klikowa”, ul. Ks. Wojciecha Bajdy 27
📆 4 października 2024 r., (piątek)

Dwa spotkania:
1️⃣ godz. 10:00-11:00 2️⃣ 11:30-12:30

Obowiązują zapisy:
Tel. 14 656 09 60; email: filia5@biblioteka.tarnow.pl

Wydarzenie w ramach projektu “Biblioteka dla Młodych”
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.


dla maluszka_zaproszenie.jpg dla maluszka_zaproszenie
jpg, 827 KiB, 1004x1181
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Tarnów MBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo