Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
52.39917 16.86232
WYDARZENIE
2024-5-13
T16:00
26.04.2024Jak oczarować dzieci książkami - czytanie wrażeniowe – warsztat
[awatar]
Poznań PBP

Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu zaprasza na zajęcia warsztatowe, podczas których omówiona zostanie idea czytania wrażeniowego. Uczestnicy dowiedzą się: jakie są korzyści z czytania wrażeniowego dla dziecka i dla opiekuna, na czym polega ta metoda, w pracy z jaką grupą wiekową można ją zastosować. Zaprezentowane zostaną liczne pomysły na zabawę z książką w praktyce.

Termin: 13.05. (poniedziałek), godz. 16.00.

Miejsce: sala wykładowa PBP Poznań, ul. Bułgarska 19

Wstęp wolny, po uprzednim zapisaniu się.

Formularz zapisu: docs.google.com

13.05.png


13.05.png 13.05
png, 58 KiB, 400x100
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo